петък, 21 август 2015 г.

Моите по-човечни уши и очи

© Елена Начева

Дара, кучето бИглец (бигъл-беглец), ни смехотерапевтира
Elena Natcheva ©ELA photography


Опашатият приятел с едно сърце като мен,

безусловно да обича стократно повече умее,

ангелски пази крехката любов и ключа,

който постоянно губя заинатена в бита.

Ядната ми нахъсана миризма щом подуши,

вдига ме до небето на смеха с перките си уши,

подгонва спомена ми за кадифената ласка

и за парещото езиче, което ме буди насън,

не, не за да иска да излизаме вън,

а в най-дълбокото ми да се намести.

Четирилапият ми приятел е

моите по-човечни уши и очи,

опашатата му любов света ми върти. 


Елена Начева © ELA



ELA photography © Elica Lafazanova



ELA photography © Elica Lafazanova







photo web, thanks


Vintage photo  web


photo web, thanks

§


UNIKUM


"Sisters", photo © Ken Harvey




More:

photo web


И ние сме така-като куче и котка, photo web


Театър ЕЛА , Лафамилия /  Theatre ELA , LaughFamilia
Текстове © ELA.Всички права запазени.Copyright


Няма коментари:

Публикуване на коментар